Upozornění: Váš prohlížeč nepřijímá cookies. Pro uložení zboží do košíku a objednání zboží musíte cookies povolit.
Tisk Tisk

 

Obchodní podmínky eshopu Sirupy-koktejly.cz

 

Podmínka 18+

Nápojový portál Sirupy-koktejly.cz je primárně určený uživatelům starším 18 let. Návštěvník, který nedosáhl věku 18 je oprávněn nakupovat pouze položky, které neobsahují alkohol (delikatesy, nealko nápoje, oblečení, dárky, doplňky, apod.).

Daň z přidané hodnoty (DPH)

Základní ceny produktů na stránkách Sirupy-koktejly.cz jsou uvedeny VČETNĚ daně z přidané hodnoty.

Objednávka

Objednávku zboží vytvoříte tím, že přidáte zboží, které chcete nakoupit, do nákupního košíku a po registraci Vás průvodce provede krok za krokem procesem dokončení objednávky.

  • Doprava zdarma od objednávky v hodnotě 2.200,- Kč
  • Do 2199,- Kč dopravné 160,- Kč (přepravní služba)

Po odeslání objednávky

Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Kontaktní informace jsou uvedeny v sekci Kontakt. Následně je po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru, zaslána informační zpráva na kontaktní e-mail uvedený v registraci. Zákazník může rovněž stav objednávky sledovat v přehledu objednávek po přihlášení ke svému účtu.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Zákazník může po 2 týdnech od objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí v přehledech Vašich objednávek.

V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla. Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha s odečtením bankovního poplatku, které byl účtován bankou příjemci platby. Poplatky jsou podle aktuálních platných ceníků banky příjemce platby v okamžiku zaplacení zálohy. V případě zrušení objednávky z důvodu nedodržení avizovaného termínu expedice se žádné poplatky neplatí.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • zboží je dlouhodobě nedostupné
  • změnila se výrazným způsobem cena zboží
  • obchodník se důvodně domnívá, že zákazník nesplňuje zákonné podmínky pro uskutečnění obchodu, zejména kritérium minimálního věku

V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.

Pokud jste již za zboží zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.

Platba za zboží

Dobírka - nejběžněji používaná platební metoda. Přepravní službě uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

Bankovní převod nebo online platba - platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet nebo prostřednictvím platební brány  GoPay. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz - částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní. U platby online jsou peníze připsány ihned a zboží tak můžeme expedovat dříve.

Termín expedice zboží

Termín expedice zboží bude potvrzen obchodníkem, který Vás bude kontaktovat telefonicky nebo elektronicky po obdržení objednávky. Obvykle se zboží expeduje následující pracovní den po obdržení objednávky. Snažíme se o individuální přístup a po vzájemné domluvě je možný termín dodání zboží upravit.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

Dárkové poukázky (Kupony)

Platný Kupon s platným kódem a ostatními ochrannými prvky opravňuje držitele na procentuální nebo nominální slevu ve výši indikované na Kuponu. Pro každý nákup je možné použít nejvíce jeden Kupon. Na všechny Kupony vydané v rámci marketingových akcí se vztahují zvláštní Podmínky a pravidla komunikované při jejich vydání. Provozovatel si vyhrazuje právo na odmítnutí uplatnění Kuponu, pokud lze usoudit, že zákazník uplatňuje Kupon v rozporu s těmito Podmínkami a pravidly.

Vrácení zboží

Vrácení zboží spotřebitelem je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem v naší kamenné provozovně.

Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.

Důležité upozornění!

Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:

  • Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu včetně originálních obalů
  • Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
  • Zboží nesmí jevit známky spotřeby, opotřebení či používání

 

Provozovatel

 

ZANZIBAR s.r.o.

Generála Klapálka 1547, 27201 Kladno, IČ: 25682164, DIČ: CZ25682164

tel: +420 312 246 876, e-mail: info@sirupy-koktejly.cz